آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»ماشین آلات»دستگاه کشش یونیورسال میلگرد(کشش آرماتور)
دستگاه کشش یونیورسال میلگرد(کشش آرماتور)-pic1

دستگاه کشش یونیورسال میلگرد(کشش آرماتور)

دستگاه کشش یونیورسال میلگرد (کشش آرماتور) دستگاه کشش یونیورسال

این دستگاه برای آزمایش استحکام کششی و مقاومت فشاری و همچنین مقاومت خمشی انواع میلگرد،آرماتور،سیم،مفتول،تسمه و دیگر موارد استفاده می شود که در جهان به اسم ساختاری UTM شناخته می شود .

اجزای تشکیل دهنده دستگاه تست کشش یونیورسال میلگرد

A. بدنه یا سازه دستگاه

B. فک ها (فک بالا و فک پایین)

C. ستونها

D. ماردون های حرکتی (اسکرول)

E. سیستم هیدرولیک

F. نمایشگر و کنترلر دستگاه

دستگاه کشش میلگرد یا کشش آرماتور انواع و شکل های متفاوتی دارند و با توجه به ظرفیت آنها به شکل های مختلفی ساخته می شوند .

در ایران محصول بر اساس میلگردهای انتخابی تا قطر 32 از دستگاه کشش آرماتور 60 تن استفاده می گردد . همچنین یکی دیگر از تقسیم بندی ها نحوه ساخت این دستگاه نحوه بارگذاری آن می باشد که این نیز با توجه به ظرفیت و البته قیمت تمام شده دستگاه متفاوت می باشد .

برای دستگاه کشش یونیورسال در ظرفیت های پایین از سیستم گیربکس و اسکرول استفاده میگردد . این سیستم دارای دقت بسیار بالایی می باشد . معمولا از موتورهای سرور برای را ه اندازی این سیستم حرکتی استفاده می شود . همانطور که می دانید موتورهای سرور ضمن حرکت دقیق می توانند به هر شکلی و با هر ریت سرعتی کار کنند . تنها عیب آنها قیمت بالای تمام شده می باشد که در ظرفیت های بالا استفاده از آن مقرون بصرفه نمی باشد . برای دستگاه کشش میلگرد 60 تنی و یا 100 تنی سیستم تامین نیرو از طریق هیدرولیک انجام میگردد که البته در صنعت برای بالا بردن دقت این سیستم راهکاری مناسب و قطعات دقیقی طراحی و ساخته شده است که البته با توجه به بالا تر بودن راندمان کاری و سادگی از نظر تولید مقرون بصرفه تر بوده و استقبال خوبی از این دستگاه شده است .


آگهی دهنده: sarvazma
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - چهاردانگه - ماشین آلات در چهاردانگه
آدرس: چهردانگه-شهرک صنعتی چهاردانگه-خیابان 17/5-پلاک23
به روز شده در:۱۳۹۶/۶/۱۲
بازدید: 912 بار
ایمیل: