آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»ماشین آلات»کپرسور هوا و تجهیزات هوای فشرده
کپرسور هوا و تجهیزات هوای فشرده-pic1

کپرسور هوا و تجهیزات هوای فشرده

معرفی نامه

شرکت صنایع هوای فشرده ایمن ( سهامی خاص) با بیش از ربع قرن تجربه یکی از بزرگترین شرکت های مهندسی_تخصصی در زمینه تولید ،و اردات، ساخت و تامین انواع کمپرسور (اسکرو،پیستونی،فشار قوی ،بدون روغن oillessو بوستر کمپرسور و...)خشک کن های هوای فشرده از نوع جذبی و تبریدی(فشار کارکرد 40-4 بار)،مخازن هوای فشرده (فشار کارکرد تا 60 بار)،واتر تراپ ،میکرو تراپ و سایر تجهیزات ایمنی و قطعات اصلی انواع کمپرسور در ایران میباشد.

این مجموعه با هدف طراحی و ساخت انواع تجهیزات هوای فشرده و با به کارگیری تجربیات شرکتهای معتبر اروپایی اقدام به تولید این تجهیزات در ایران مینماید.

شرکت صنایع هوای فشرده ایمن با اتکا بر تجربه و تخصص کارشناسان خود با طراحی و ساخت انواع تجهیزات هوای فشرده و اشراف کامل به بازار جهانی توانسته ضمن پشتیبانی مستمر ،محصولات کمپانیهای نامدار جهان را ارایه نماید.

شرکت ایمن در راستای بهبود کیفیت خدمات خود اقدام به برقراری ارتباط با چندین شرکت و تولید کننده معتبر اروپایی از جمله کمپانیهای زیر نموده است.


ROTORCOMP
GARDNER DENVER
G.H.H
JAB
ULTRAFILTER

CHINOOK
ABAC
FIAC
FINI
NUAIR
VMC
EMMEGI

SWAN

DOMNICK HUNTER
TIGER

YUKA
XINTAO

کسب رضایت مشتریان و تداوم انجام خدمات روزافزون در گستره ی صنعت کشور و با اعتقاد بر اینکه فروش سر آغاز یک تعهد دایمی است آرزوی ماست .


آگهی دهنده: شرکت ایمن
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - ماشین آلات در تهران
به روز شده در:۱۳۹۶/۸/۳
بازدید: 457 بار
ایمیل: