آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»ماشین آلات»فروش دستگاه ای جوجه کشی<خرد کن<پرکن و تم
فروش دستگاه ای جوجه کشی<خرد کن<پرکن و تم-pic1

فروش دستگاه ای جوجه کشی<خرد کن<پرکن و تم

_دستگاه جوجه کشی:دستگاه جوجه کشی فول هوشمند با قابلییت تنظییم دما رطوبت وچرخش اتوماتیک هچر ستر با مصرف برق کم تولید دستگاه ها در ظرفیت های 10 تایی،24 تایی،30 تایی،48 تایی،84 تایی،126 تایی،210 تایی،588 تایی،924 تایی،1850 تایی،3700 تایی وظرفیت های بیشتر بنا به سفارش ساخته میشوند.
_دستگاه پرکن:جدیدترین نوع دستگاه پرکن مرغ ساخت تیم فنی آذر ماشین با نازلترین قیمت به سرتاسر ایران ارسال می شود. موتور به کار رفته در این پرکن بسیار قدرتمند بوده و انگشتی های مخصوص پرکنی از مرغ و یا بلدرچین بنا به انتخاب مشتری روی آن نصب میشود،مکانیزم کارکرد دستگاه اتوماتیک بوده و با الگوریتم های بهداشتی ساخته شده است تا قابل استفاده در تمامی کشتارگاه های صنعتی و یا نیمه صنعتی و خانگی باشد،جنس انگشتی های دستگاه پرکنی از نوعی متریال بهداشتی خاصی می باشد که قابل انعطاف بوده و برای سالیان سال نیازی به تعویض ندارند.
دستگاه خرد کن مرغ برای خرد کردن و قطعه بندی انواع طیور مثل مرغ ، کبک و بلدرچین و ... استفاده می شود. این دستگاه قطعه‌بندی را راحت‌تر، سریع‌تر و ایمن‌تر کرده است و در فروشگاه مرغ کاملا کاربردی می باشد. تیغه استیل و قوی در دستگاه به نحوی تعبیه شده که برای کاربر بالاترین ایمنی را دارد. تیغه ی خرد کن از جنس استیل ساخته شده و علاوه بر استحکام زیاد، دارای خاصیت ضد زنگ است.

شرکت آذر ماشین بزرگترین و برترین تولید کننده و صادر کننده تجهیزات مرغداری در کشور دارای تائیدیه سازمان جهاد کشاورزی کشور .

جهت سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید

09114060943
09170117793
ارسال به تمامی نقاط کشور


آگهی دهنده: آذر ماشین
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان فارس - شیراز - ماشین آلات در شیراز
به روز شده در:۱۳۹۷/۳/۱۳
بازدید: 282 بار
ایمیل: