آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»ماشین آلات»طراحی تولید و فروش دستگاه فیلترپرس و صفح
طراحی تولید و فروش دستگاه فیلترپرس و صفح-pic1

طراحی تولید و فروش دستگاه فیلترپرس و صفح

تولید کننده صفحات فیلتر پرس، صنایع فیلتراسیون ایران

شرکت صافی سازان صفا بزرگترین تولید کننده فیلترپرس و تنها تولید کننده
صفحات فیلتر پرس از جنس P.P پلی پروپیلن در ایران
دارای ثبت اختراع روش تولید صفحات فیلتر پرس
به شماره ی ۹۱۰۳۳۸۶ می باشد . این واحد مجهز به امکانات ماشین ابزار تراشکاری و قالبسازی وپرس وجوش وبرش به دستگاههای تزریق پلاستیک سنگین مجهز می باشداین واحد دارای ۱۲ نفر نیروی متخصص می باشد و تحت مدیریت مهندس خلیل مهدیون اداره می شود.

این واحد توان تولید قطعات پلاستیکی سنگین را دارا می باشد.

صافی سازان صفا با تکیه بر تحقیقات و پزوهش های انجام شده و همچنین ابداع روشهای نوین و بهره گیری از جدیدترین دستگاههای فنی اقدام به تولید صفحات قالب فیلترپرس از اندازه ۲۰*۲۰ میلیمتر آزمایشگاهی تا ۱۵۰۰*۱۵۰۰ میلیمتر مدل های متنوع برای صنایع مختلف نموده است.

با توجه به تنوع استفاده از فیلترپرس ها (Filter Press) در صنایع شیمیایی ، غذایی ، دارویی ، معدنی ، سنگ بری و... و تنوع شرایط فیلتراسیون از پارچه فیلترهای مختلف بادامنه ی وسیع ویژگی ها استفاده می شوند.

صفحات فیلتر این واحد با توجه به پیشینه بکارگیری در بیش از ۲۰۰ واحد صنعتی توانمندیهای خود را از نظر مقاومت در برابر سایش و خوردگی ، تحمل بیشترین فشار و همچنین عمر مفید بالا با اثبات رسیده است.

محصول اتصالات شامل فلنج تا قطر ۲۰۰۰ میلیمتر - تبدیل -سه راه و گپ (در پوش)از جنس پلی اتیلن شماره ۸۰و ۱۰۰ تا فشار۲۵ بار تولید می شود ودر بسیاری از واحدهای مربوطه استفاده شده و رضایتمندی آنها را بدنبال داشته است.


لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وبسایت شرکت در زیر مراجعه فرمایید یا از طریق شماره تلفنهای زیر با ما در ارتباط باشید.

024-32385080-3تلفن
024-32385080داخلی 4 فکس
.filter-press.ir


آگهی دهنده: خلیل مهدیون
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان زنجان - زنجان - ماشین آلات در زنجان
آدرس: زنجان - شهرک صنعتی نوآوران
به روز شده در:۱۳۹۷/۱۲/۲۲
بازدید: 739 بار
ایمیل: