آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»ماشین آلات»دستگاه کف ساب
دستگاه کف ساب-pic1

دستگاه کف ساب

شرکت ارابه ایلقار سازنده و وارد کننده انواع کف ساب و ماشین آلات ساختمانی با 10 سال تجربه در خدمت هموطنان عزیزمان می باشد. این دستگاه برای کفسابی ، سنگ سابی ، بتن سابی ، موزاییک سابی کفسابی ، سنگ سابی ، بتن سابی ، پولیش سنگ کف ساب و ... با استفاده از دستگاه و ساب برای تمامی هتلها ، بیمارستانها ، فروشگاهها ، آپارتمانها ، رستورانها ، ادارات و مؤسسات کارخانجات در سراسر کشور می باشد.

______________________________________________

از دستگاه کف ساب برای ساب و سیقلی کردن کفهای سرامیکی – کاشی و موزائیک و بتنی مورد استفاده قرار می گیرد و در 2 مدل تک فاز و سه فاز موجود می باشد با قدرت 4 اسب بخار و یک مخزن آب و سه عدد سنگ مخصوص می باشد.

______________________________________________

دستگاه کفساب تولید شرکت ارابه ایلقار به قیمت مناسب و با کیفیت بالا در بازار های جهانی عرضه می شود و در آینده نزدیک قابلیت مکش آب ، در هنگام عمل ساب زنی زمین اضافه خواهد شد ، دستگاه ساب کف شرکت ارابه ایلقار در مدل های مختلف با موتور های تک فاز و سه فاز و همچنین با قابلیت استفاده از انواع سنگ های ساب زنی ایرانی و آلمانی به شما این مزیت را می دهد تا در انواع سطوح سیمانی و موزائیکی و سرامیکی عمل کف سابی را انجام دهید.

از دستگاه کفساب فقط برای ساب و صاف و صیقلی کردن کف زمین از قبیل کارخانجات و ساختمان هایی که زمان تحویلشان فرارسیده استفاده می شود و کارایی آن با دستگاه های کفشور متفاوت است.

(توجه بر حسب سفارش مشتریان عزیز می توانیم از موتور های ایرانی ویا ایتالیایی در ساختار دستگاه استفاده نمائیم)


آگهی دهنده: ارابه ایلقار
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان آذربایجان شرقی - تبریز - ماشین آلات در تبریز
آدرس: تبریز/خ نیوی هوایی(منجم)/روبروی داروخانه سهند/کوچه ستارزاده/ساختمان اول /طبقه دوم /شرکت ارابه ایلقار
به روز شده در:۱۳۹۵/۳/۱۹
بازدید: 515 بار
ایمیل: