آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»ماشین آلات»کوره زغال-ذغال لیمو و کبابی
کوره زغال-ذغال لیمو و کبابی-pic1

کوره زغال-ذغال لیمو و کبابی

کوره‌های صنعتی تولید ذغال کبابی و لیمو
شرکت تیوا ماشین اریا بزرگترین سازنده کوره های صنعتی زغال در خاور میانه
ما تنها شرکتی هستیم که کوره های خود را به شرط تست به مشتری می دهیم
از پروفیل های صنعتی 8*4 و5*5 و9*9 و ناودانی 10 در شاسی کوره ها استفاده می کنیم و ورق های استفاده شده ورق استیل ضد حرارت می باشد که در مقابل حرارت مقاوم بوده
می باشد که خاصیت فلز را از بمیبرد و کلا ابند می گردد co2 نوع جوشکار ارگون و بیشتر

ذغال کبابی درجه یک به ذغالی گفته می‌شود که هنگام سرخ شدن بو و دود نداشته باشد، و در زمانی که ذغال کاملاً سرخ شده، اجتیاج به باد زدن مداوم نداشته باشد، و تا حد امکان عمل سوختن (خاکستر شدن) به کندی صورت پذیرد.
ذغال‌های کبابی تولید شده در کوره‌های کبابی این شرکت تمامی معیارهای فوق را داراست و شما می‌توانید ظرف مدت ۶ الی ۸ ساعت بهترین ذغال کبابی ممکن را دریافت نماییدو مدت زمان زغال لیمو 30 ساعت بوده و به علت این که چوب در این کوره‌ها در دمای بسیار بالاتر از کوره‌های سنتی و فشار دَوَرانی شدید، تبدیل به ذغال می‌گردد، ضمن سیقل و براق بودن، که نمای چشم‌گیری به ذغال می‌دهد در دوام و طولانی بودن سوختن قابل رقابت نمی‌باشد.
کوره‌های کبابی شرکت تیوا ماشین اریا با آپشن‌های مختلف و مخزن‌های درونی ۵۰۰ کیلویی و ۱ تنی و5/1 .2 تنی تا کوره های پیشرفته 10 تنی و دولایه، سه لایه و چهار لایه به بازار عرضه می‌گردد که کل این آپشن‌ها و لایه بندی‌ها و ... حاصل تجربه‌ی سالیان دراز و ۱۰۰٪ عملی و تست گرفته شده در این کار می‌باشد. برای همین ما همیشه پیشتاز و صد البته خدمت گذار شما عزیزان هستیم. لازم به ذکر است ما خود، با همین کوره‌ها و با چهار کوره‌ی کبابی مشغول به تولید ذغال می‌باشیم.لازم به ذکر هست که کوره های 10 تنی هفته ای یک بار روشن میشوند یعنی فرایند پخت هفت روز طول زمان می برد.
تذکر: دوستان و سروران زیادی با ما تماس گرفتن و اعلام نمودند که از بعضی شرکت‌ها کوره خریده‌اند به امید این که تضمین خرید ذعال تولیدیشان وجود دارد. و یا هر ۱۰۰ کیلوگرم چوب ۶۰ الی ۸۰ کیلو ذغال دریافت می‌کنند و یا در روز ۲ الی ۳ بار می‌شود ذغال کبابی تولید کرد.
دقت کنید...لطفا توجه کنید .
به ازای( 60 کیلوگرم) چوب می توان بیست(20کیلو گرم) زغال برداشت

دوستان عزیز این‌ها همه دروغ است و این‌ها حرف‌هایی را مطرح می‌کنند که شما دوست دارید و از شنیدن آن وسوسه می‌شوید و بی‌کیفیت بودنِ کار خود را در پشت این صحبت‌های دلنشین مخفی می‌کنند.
خلاصه می‌گویم، آیا شما می‌دانید اگر از هرکسی که کوره خریداری می‌کند، ذغالش خریده شود، در طول تنها ۳ تا ۴ ماه چه مقدار ذغال باید خریداری شود؟ و در طول یک سال چه حجمی می‌شود؟ و میانگین در طول هر ماه اگر ۵ کوره واگذار شود، در طول مدت ۳ تا ۴ ماه حجم ذغال برای یک شرکت دور از تصور است. ضمن این که صادرات این ذغال‌ها ممنوع می‌باشد..
در مورد تولید ۶۰ الی ۸۰ کیلو ذغال از ۱۰۰ کیلوگرم چوب هم باید عرض کنم که این قانون طبیعت است که چوب زمانی که تبدیل به ذغال می‌شود باید رطوبت و گاز موجود در چوب خارج شود تا بعد از این عمل نتیجه‌ی کار سیاه رنگ می‌شود که به آن ذغال (کربن) می‌گویند. قانون طبیعت حکم می‌کند که میانگین دو سوم وزن چوب، رطوبت و گازیست که از آن خارج می‌شود تا چوب به ذغال تبدیل شود و تغییر در این قانون از دسترس کوره خارج است و این قانون طبیعت است. در بهترین حالت خشکی چوب که بیش از ۵۰ سال از بریدگی آن گذشته باشد (مثلا چوب‌های تخریبی ساختمان) حدود ۴۰ الی ۴۵ درصد محصول ذغال می‌گیرید که توسط شرگت ما این چوب‌ها هم تست شده .نسبت 75/2 به یک می باشد.
در مورد وعده مصرف دو الی سه بار استفاده از کوره در روز: همیشه می‌گویند اول ایمنی بعد کار، اصل عقل و منطق در مورد کوره‌ی صنعتی این است که تا کوره خنک نشده باشد باز کردن درب آن ممنوع است و خطرات جانی زیادی در پی دارد. دوستان عزیز خطر در مورد این کار زیاد است و در ضمن در حالت داغ بودن کوره، باز کردن درب آن و خنک کردن کوره و ذغال با آب باعث بی‌کیفیت شدن ذغال تولیدی می‌شود. علاوه بر این باعث می‌شود عمل انبساط و انقباض سریع در ورق‌های کوره ایجاد شود و موجب موج و دفرمه شدن ورق‌های کوره و پایین آمدن سریع عمر کوره می‌شود. به طوری که بعد از چند ماه کم کم خطر استفاده از کوره را احساس می‌کنید. ضمن این که کوچک‌ترین سهل انگاری شما در زمانی که کوره داغ است و می‌خواهید درب کوره را باز کنید، این است که خطرات جبران ناپذیری برای شما به لحاظ سوختگی در صورت و دست و بدن شما ایجاد شود. بنابراین می‌شود دو بار در روز تولید کرد ولی ما به هیچ عنوان صلاح نمی‌دانیم و به مشتریان خود هم در هنگام آموزش تاکید بسیار داریم که از این عمل خودداری نمایند.


ما با افتخار اعلام می‌کنیم که کوره‌های تولیدی شرکت تیوا ماشین اریا حاصل تلاش شبانه‌روزی به صورت عملی تایکد می‌کنیم به صورت عملی و به طور شبانه‌روزی می‌باشد و از ابتدای روشن شدن کوره تا لحظه‌ی پایانی را ما خود تست و سعی و خطا نموده‌ایم و با تجربه به دست اورده‌ایم و برای همین به جرات و صد در صد این کوره‌ها را از نظر کیفیت تضمین می‌کنیم..
برای همین ما علاوه بر فروش کوره‌های خود و ذغال‌های مختلف تولیدی با همین کوره‌های شرکت، قسمت مشاوره هم داریم که عیوب و ایردهای کوره‌های تولید شده توسط برخی شرکت‌ها را که فقط به فکر جیبِ خود هستند و با مال و آبروی مردمی که با هزار امید و آرزو وارد این کار می‌شوند، بازی می‌کنند و کوره‌هایی را در معرض فروش قرار می‌دهند که حتی خودشان یک‌بار هم تولید نکرده‌اند را تا حد ممکن برطرف می‌کنیم و چه بسا تماس‌هایی که این مال‌باختگان از اقصی نقاط کشور با می‌گیرند و در صدد رفع عیب کوره‌ها هستن که از یک‌سری آدم سودجو خریده‌اند که اظر طراحی و ساخت و نوع گردش حرارت باه خاطر عدم علم و آگاهی و نداشتن تجربه در این کار دچار مشکل هستند و باعث ضررهای زیادی برای خریداران می‌شوند..
ما با افتخار اعلام می‌کنیم که از نظر تولید و کیفیت محصولات ذغال حرف‌های زیادی برای گفتن داریم چون تجربه‌‌ی ما و کادر مجربِ ما هم به صورت عملی و هم به صورت تحصیلی می‌باشد. باید بهترین باشیم تا بهترین ها ما را انتخاب کنند..

تولید همیشه خوب است و با حمایت‌های مختلفی از طرز فکرهای گوناگون روبرو بوده است ولی مزیت تولید ذغال با بسیاری از تولیدهای دیگر در این است که علاوه بر این‌که ذغال تاریخ انقضا ندارد، بلکه هرچه زمان نکهداری ذغال طولانی‌تر باشد، فایده‌ی بهتری هم برای تولید کننده دارد..
با کوره‌های ساخته شده توسط ما، که تست و امتحان خود را پس داده است و با همین کوره‌ها خود مشغول تولید می‌باشیم، در آمد چند میلیونی در ماه داشته باشید..
کوره‌های ساخته شده‌ی این شرکت، قابلیت تدبیل انواع چوب برای انواع ذغالی‌های قلیانی و کبابی و مجلسی را دارا می‌باشد و سعی شده قیمت‌های پایه کوره‌های تولید شده‌ی ما، با کم‌ترین قیمت ممکنه و با بهترین و بالاترین کاارایی لازم به صورت صنعتی، در اختیار شما عزیزان قرار گیرد.
کار با کوره بسیار راحت و آسان خواهد بود و هر آدم مبتدی می‌تواند بهترین کیفیت ممکن را از ذغال‌های تولیدی خود بگیرد و از نظر کیفیت محصول به جرات می‌توان گفت که جزء بهترین‌ها هستیم..
کوره‌های ذغال ساز صنعتیِ ما به صورت‌های مختلف برای شما عزیزان و بستگی به توان مالی شما دوستان طراحی می‌گردد، تا شما عزیزان با توان‌های مالی مختلف بتوانید این خط تولید را داشته باشید و این افتخار ماست برای کارآفرینی هم‌وطنان عزیز پارسی خدمت گذار باشیم..
این کوره‌ها می تواند بهترین ذغال ممکن را از جمله ذغال لیمو، نارنج، بلوط، مرکبات، پسته و ... را با بهترین کیفیت ممکن تولید نماید. از مزایای تولید ذغال با کوره‌های این شرکت مصرف پایین انرژی و بدون دود و بو بودن آن است و محصول تولیدی آن در بازار ایران و جهان کاملا جا افتاده و شناخته شده می‌باشد..
شرکت‌های مختلفی وجود دارند که اعلام می‌کنند کوره‌ی ذغال تولید می‌کنند ولی در عمل چنین نیست و این را از مراجعه‌کنندگانی که با ما تماس می‌گیرند تا کوره‌های آنها توسط مهندسین ما عیب‌یابی و رفع مشکل شود کاملا مشهود است.

کارشناس ارشد مهندسی سیستم های قدرت مهندس بهنام مددی
در تماس باشید.
09147557802
09145771804
04533873776
از سایت های زیل می توانید بازدید کنید.
tivamachen@gmail.com
www.tiva-mashin.com
www.tivamachine.com
www.noyansanat-tiva.com
www.tivamachine.ir


آگهی دهنده: بهنام مددی
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان اردبیل - اردبیل - ماشین آلات در اردبیل
به روز شده در:۱۳۹۵/۷/۲۳
بازدید: 816 بار
ایمیل: